قبل از ایمپلنت چه مواردی را باید بدانیم ؟
نوشته شده توسط : علیرضا عمری

 

دکتر گای لازری ، متخصص دندانپزشکی توضیح می دهد : "ایمپلنت دندان یک ریشه مصنوعی است که به طور معمول از تیتانیوم ساخته شده است و جایگزین یک ریشه طبیعی می شود که قبلاً در اثر ضربه ، عفونت یا بیماری پریودنتال استخراج شده یا به خطر افتاده است." ایمپلنت در استخوان فک قرار می گیرد ، که فرض می کند شما دارای استخوان کافی هستید.

 

از سوی دیگر ، اگر ریشه دندان ، در شرایط خوب ، حفظ شود ، دندانپزشک ایمپلنت پیشنهاد نمی کند. "باید درک شود که ایمپلنت یک پروتز دندان نیست ، بلکه نقطه اتصال به یک پروتز ثابت است : یک تاج یا پل پل در صورتی که به چند دندان مربوط می شود ، یا در مورد یک پروتز متحرک ، دستگاه. دندانپزشکی ادامه می دهد." لیزری

 

 

چرا ایمپلنت دندان انجام دهیم؟

کاشت ایمپلنت دندان را می توان به بیمارانی که از آنها یک یا چند دندان کشیده شده است پیشنهاد کرد. دلیل آن نه تنها زیبایی شناختی است: ایمپلنت دندانی به شما امکان می دهد تا توانایی های راحت جویدن را بازیابی کنید . این امر به عنوان مثال از بالا بردن دندانهای مجاور از جبران آنها جلوگیری می کند. 

ایمپلنت دندان

 

آیا دردناک است؟ 

 

کاشت ایمپلنت دندان با بی حسی موضعی انجام می شود و بدون درد است. هم چنین این روش بی حسی در بخش هایی از نصب لمینت دندان  نیز صورت میگیرد.

چه زمانی باید ایمپلنت دندان انجام داد؟ با چه کسی مشورت کنم؟

پس از معاینه پزشکی و انجام اشعه ایکس پانوراما (یا حتی اسکن فک) ، دندانپزشک تعیین می کند که آیا می تواند ایمپلنت دندان قرار دهد یا نه.

سپس مراقبت احتمالی از دندان ها و لثه ها انجام می شود ، زیرا قبل از در نظر گرفتن ایمپلنت دندان ، دهان باید عاری از هر گونه بیماری باشد. دکتر ژان لوک آردوین ، جراح دندانپزشک ، عضو انجمن پریودنتولوژی و ایمپلنتولوژی فرانسه ، می گوید : "فرد باید بهداشت کامل دندان را داشته باشد تا خطر عفونت و شکست ایمپلنت را محدود کند.

 

موسسه زیبایی بیوتی ما خدمات متفاوتی را در جهت زیباسازی پوست و مو به شما عزیزان ارائه میدهد. به همین علت پیشنهاد میکنیم برای مشاهده مطالب در مورد کاشت مو به مقاله جلوگیری از ریزش مو رجوع کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: